Zgłoś naruszenie...
Wybierz jedną z poniższych opcji.
Ten komentarz dotyczy mnie lub znajomego:
atakuje mnie,
atakuje znajomego.
Komentarz dotyczy czegoś innego:
spam lub oszustwo,
propagowanie nienawiści,
przemoc lub krzywdzące zachowanie,
treść o charakterze erotycznym.
Odpowiedź do konkursu [x]
Uwaga! W odpowiedzi nie podawaj swoich danych osobowych i kontaktowych. Organizator konkursu skontaktuje się z Tobą jeśli zostaniesz zwycięzcą!


od: 
Zadeklaruj zamówienie produktu
[x]
Liczba sztuk:
Po zatwierdzeniu zamówienia zostaniesz przekierowany na stronę płatności.
zamawia: 
 
Jesli Pan domu nie zbuduje,prozno trudza sie ci,ktorzy go buduja.
Psalm.127;1 ps na zdjęciu nasze osiedle.
offlinepawel74 blog budowlany - wyślij wiadomość - OBSERWUJ | 53622 odwiedzin od 28-12-2010 (wpisów: 82, komentarzy: 345, obserwuje: 51)
Projekt domu: Z101 | autor: Piotr Zwierzyński | budujący | zobacz w IGN Projekt
budynek: wolno stojący, parterowy z poddaszem bez piwnicy | technologia: murowana | 
blog budowlany - avatar pawel74
blog: pawel74
Obecnie na blogu: 3 niezalogowanych użytkowników.
Ranga ranga - www.mojabudowa.pl elita
Etap budowy:
VII - Wykończenia
Archiwum wpisów:
2016 kwiecień
2016 luty
2015 maj
2015 kwiecień
2015 marzec
2015 luty
2015 styczeń
2014 listopad
2014 październik
2014 wrzesień
2014 sierpień
2014 lipiec
2014 czerwiec
2014 luty
2014 styczeń
2013 grudzień
2013 listopad
2013 październik
2013 sierpień
2013 czerwiec
2013 maj
2013 kwiecień
2013 luty
2013 styczeń
2012 październik
2012 wrzesień
2012 sierpień
2012 lipiec
2012 czerwiec
2012 maj
2012 kwiecień
2012 marzec
2011 kwiecień
2011 marzec
2011 styczeń
2010 grudzień
Szukaj w treści wpisów:
Statystyki mojabudowa.pl
Liczba blogów:22444
Liczba wpisów:175266
Liczba komentarzy:753057
Liczba zdjęć:617835
Użytkownicy online:333
Usuń reklamy »
«wstecz | sortuj: mojabudowa.pl - blog budowlany / mojabudowa.pl - blog budowlany | pokaż:  widok:  kat.: 
« Następne | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | Poprzednie »
autor: pawel74 blog budowlany - wyślij wiadomość 2013-05-06 | 21:18:02

blog budowlany - mojabudowa.pl

blog budowlany - mojabudowa.pl

blog budowlany - mojabudowa.pl

blog budowlany - mojabudowa.pl

No i na koniec kawa ktore nie wiadomo dlaczego smakuje tu  najlepiej.Pozdrawiam i do zobaczenia na blogu.


Komentarze (7)

autor: pieniusiowie  dodano: 2013-05-06 | 21:35:10
Jakiej firmy okna dachowe wybraliście?
P.S.Ta kawa naprawdę smakuje najlepiej we własnym domu,dlatego że wkłada się w ten dom swoje serce :D
Odpowiedź do pieniusiowie
autor: pawel74  dodano: 2013-05-06 | 22:12:34
Okna mialy byc firmy Fakro ale nie wiem jak to sie stalo na budowe dotarly veluxa. I wyszlo nam to na dobre bo veluxa sa z nawiewnikiem i po takiej pomylce hurtownia dala nam spory rabat na okno do lazienki ktore mialo byc dosc drogie bo z PCV odporne na wilgoc
autor: tamaryszekp  dodano: 2013-05-07 | 08:33:36
Patrzę, ile pracy jeszcze przed Wami. Ale wiosna pogania.j I dodaje sił. Parę dni temu wrzuciłam u siebie zdjęcie dla Was
Tytuł: re
autor: kahna  dodano: 2013-05-13 | 07:01:37
witam, dziękuję za miłe słowa i wpis.
mamy zamontowane drzwi wewnetrzne firmy erkado, model Samum kolor jasna akacja.
pozdrawiam
Odpowiedź do kahna
autor: pawel74  dodano: 2013-05-13 | 19:59:40
Juz ogladalem, bardzo fajne.
autor: magnollia  dodano: 2013-05-27 | 22:15:26
Witamy ,muszę przyznać że wasz projekt domku jest nam bliski i wzorowaliśmy się na nim troszkę,szczególnie zainspirował nas do zmiany wykuszu w naszym projekcie.Do tego ciekawie zapowiada się pokoik nad garażem, mamy również w planach taki zagospodarować.am pytanko czy wstawiliście tam okno dachowe tej samej wielkości co te widoczne na głownym dachu w reszcie pomieszczeń??Pozdrawiamy i powowodzenia w realizacji domowego marzonka.Gosia i Paweł
Odpowiedź do magnollia
autor: pawel74  dodano: 2013-05-27 | 23:25:50
Tak okna sa tej samej wielkosci na calym dachu.Jak widac na zdjeciach ponizej swiatla jest dosyc,dobrym pomyslem moze byc wstawienie podwujnego okna, ale u nas juz zostanie jak jest.Pozdrawiam i witam na forum.Ps macie fajne inspiracje wnetrz
autor: pawel74 blog budowlany - wyślij wiadomość 2013-05-06 | 21:03:08

Witam U nas wiosenne porzadki po kilku ekipach niestety nie bylo komu usunac smieci.Tak to jest gdy buduje sie na odleglosc sad Ale sa i dobre wiesci, elektrycy dzialaja i choc nie wiem co do czego to jestem zadowolony ze praca jakos idzie smiley

blog budowlany - mojabudowa.pl

Sypialnia nad garazem prawie okablowana

blog budowlany - mojabudowa.pl

korytarz u gory

 


autor: pawel74 blog budowlany - wyślij wiadomość 2013-04-25 | 20:59:33

Witam wszystkich ponownie.Przegladam blogi i ciesze sie ze cos sie zaczelo dziac po tej zimie.My jestesmy na etapie kablowania naszego domku tzn elektryka sie robi w sumie nic ciekawego a napewno nie tak radosne jak wczesniejsze etapy budowy np pierwsza cegla albo dach.Teraz jakos nie porywa mnie.Wiem ze wszystko jest wazne i ma swoje znaczenie dlatego zastanawiam sie jakie tynki wybrac cementowo-wapienne czy te gipsowe?A Wy jakie wybraliscie i dlaczego???enlightened


Komentarze (4)

autor: tamaryszekp  dodano: 2013-04-26 | 09:22:19
My - w piwnicy na pewno cementowo- wapienne, bo trwalsze, w ogóle jesteśmy niechętni gipsowi (chociaż nas namawia wykonawca na wylewki anhydrytowe)- jako mniej trwałemu. W ogóle każdy blogowicz dochodzi do tego pytania... i ma tysiąc różnych odpowiedzi..
autor: pieniusiowie  dodano: 2013-04-27 | 23:45:26
W pomieszczeniach suchych robimy gipsowe a w łazienkach i garażu cementowo-wapienne. Jeżeli obawiasz się Paweł twardości gipsowych zawsze możesz kupić tynki Knauf Diamant. Poczytaj o nich.
Pozdrawiam
Odpowiedź do pieniusiowie
autor: pawel74  dodano: 2013-04-28 | 19:42:42
Dzieki za pomoc na pewno sprawdze.
autor: kasiaros  dodano: 2013-05-06 | 13:09:04
U nas są tynki tradycyjne, czyli cementowo-wapienne. Ja jestem zadowolona i nie zamieniłabym ich na gipsowe, które nie są tak trwałe jak te tradycyjne ;) Pozdrawiam i trzymam kciuki!
autor: pawel74 blog budowlany - wyślij wiadomość 2013-04-15 | 20:56:55

Wiosna!!! Nareszcie cieplo i mozna startowac z budowa dalej mam nadzieje ze forum powstanie do zycia z zimowego snu i bedzie sie dzialo oj bedzie.blog budowlany - mojabudowa.pl


Komentarze (5)

autor: tamaryszekp  dodano: 2013-04-15 | 21:55:31
Ale to jeszcze nie z tego roku zdjęcie...
autor: pawel74  dodano: 2013-04-15 | 22:03:34
Niestety nie ale milo popatrzec
Odpowiedź do pawel74
autor: tamaryszekp  dodano: 2013-04-15 | 22:12:22
Miło.. i tak szukam ciągle pierwszego kwiatka na jabłonce
autor: poludniowaiskierka  dodano: 2013-04-15 | 22:27:41
Piekny obrazek :) az sie chce zyc :)
autor: pieniusiowie  dodano: 2013-04-17 | 22:23:30
Dzisiaj miałem ok 18stopni na budowie. Kalesonki schowane do szafy :) NARESZCIE
« Następne | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | Poprzednie »

reklama
Zobacz kominki pasujące do projektu: Z101
ZUZIA 16 LEWY BS SZYBY ŁĄCZONE BEZ SZPROSA

moc: 7.5 - 21 kW
wymiary (szer./wys./gł.): 704 / 974 / 545 mm

 cena: 3500
więcej »
Wkłady podobne do ZUZIA 16 LEWY BS SZYBY ...»
KOZA K9 z wylotem spalin 130

moc: 6 - 13 kW
wymiary (szer./wys./gł.): 766 / 660 / 546 mm

 cena: 1999
więcej »
Piece podobne do KOZA K9 z wylotem spali...»
ANTEK 8 Z PŁASZCZEM WODNYM Z WĘŻOWNICĄ

moc: 4 - 10 kW
wymiary (szer./wys./gł.): 600 / 677 / 461 mm

cena: 2243
więcej »
Wkłady podobne do ANTEK 8 Z PŁASZCZEM WOD...»
reklama | blogi eksperckie | regulamin | pomoc | strona mobilna | usuń reklamy | kontakt: admin@mojabudowa.pl